Audemars Piguet, Parmigiani i Ulysse Nardin uživo drugog dana SIHH-a

Drugi dan ovogodišnjeg SIHH-a rezerviran je za brendove Audemars Piguet, RJ Watches, Christophe Claret, Parmigiani Fleurier i Ulysse Nardin.

François-Henry Bennahmias, CEO Audemars Pigueta, u auditoriju govori o novoj kolekciji, suradnji s Festivalom Montreaux Jazz, novim načinima distribucije te vizijama i filozofiji brenda. Povodom pedesete godišnjice epohalnog hoda po Mjesecu, Michael Lòpez-Alegría, bivši NASA-in astronaut i predsjednik Društva istraživača svemira, raspravlja s glavnim izvršnim direktorom brenda RJ Watches, Marcom Tedeschijem, kako svemirska i znanstvena mogu pokrenuti inovacije u urarstvu.

Švicarski brend Christophe Claret ove godine slavi tridesetu obljetnicu osnutka i desetu obljetnicu poslovanja pod tim imenom pa će osnivač brenda, Christophe Claret, govoriti o svojoj karijeri i vizijama vrhunskog švicarskog urarstva.

Ryan Leslie, glazbenik nominiran za Grammy i CEO Superphonea te suradnik nezavisnog švicarskog brenda Parmigiani Fleurier, govorit će o posebnom pristupu Triple-A, koji mu omogućuje da nezavisni glazbeni projekt pretvori u luksuzno iskustvo. Milo Manara, zvijezda erotskih stripova, predstavit će svoju suradnju s brendom Ulysse Nardin za koji je kreirao seriju od deset satova s motivom sirene Ulysse i njene ljubavnice Nadije.

Uz navedene brendove u auditoriju će prezentacije održati i Bruno Giussani, član Fondacije za visoko urarstvo, koji će raspravljati s vodećim kineskim luksuznim i modnim influencerom Peterom Xujem o utjecaju interneta i kineskih društvenih mreža, te Fondacija TimeAeon, koja radi na očuvanju urarske tradicije i vještine, a trenutno surađuje s brendovima Greubel Forsey, Urwerk i Ferdinand Berthoud.

Svakodnevne izvještaje s ovogodišnjeg SIHH-a pratite na našem portalu i facebook stranici Satovi i nakit.

Foto: © SIHH 2019