Citizen – sat za sve građane svijeta – intervju s Michelle Leo, potpredsjednicom Odjela marketinga Citizena

Povodom stote obljetnice osnivanja branda Citizen urednica Satova i nakita, Mila Bulimbašić Botteri razgovarala je s Michelle Leo, potpredsjednicom Odjela marketinga Citizena

„Većina satova koji su se prodavali u Japanu tada su bili uvezeni džepni satovi, kada je Shokosha Research Institute, prethodnik CITIZEN-a, 1924. godine predstavio svoj prvi proizvod, japanski džepni sat. Uzbuđen idejom da novi sat osvoji srca široke populacije, gradonačelnik Tokija, Shinpei Goto, nazvao je sat “CITIZEN”, sat za sve građane svijeta. Posebno je značajno što se to dogodilo u razdoblju nakon Prvog svjetskog rata, kada su mnogi ljudi bili bez državljanstva, a CITIZEN je želio stvoriti proizvod i kompaniju koja bi bila dostupna svim građanima svijeta. Ime sata je zatim postalo i ime kompanije“, ispričala mi je odmah na početku razgovora simpatična potpredsjednica Odjela marketinga Citizena, Michelle Leo, predstavljajući u ovoj prilici svjetski brend. Povod za razgovor bila je naravno proslava stote obljetnice osnivanja brenda, a moje sljedeće pitanje bilo je kako japanska baština i kultura dolaze do izražaja u modelima Citizena?

Japanska baština i kultura utkane su u satove Citizen kroz fokus na preciznost, majstorstvo i jednostavnost. Inspirirani japanskom tradicijom pažnje prema detaljima i harmoniji, naši satovi kombiniraju trajne dizajne s inovativnom tehnologijom, odražavajući duboko poštovanje prema umjetničkom izrazu, ali i funkcionalnosti. Ova mješavina tradicije i inovacije ključni je aspekt identiteta Citizena.

-Vaša filozofija kontinuiranog stvaranja satova koji pomažu ljudima u životu nije nešto što se često susreće u industriji satova. Možete li nam reći više o toj filozofiji?

Naša globalna filozofija „Better Starts Now“ je jednostavno uvjerenje da je uvijek moguće učiniti nešto boljim – i da je sada pravo vrijeme da to učinite. Vjerujemo da su „bolje“ i „sada“ beskonačni, i uvijek postoji novi „bolji“ i novi „sada“ u kojem možete početi. Ovaj stav koristimo kako bismo donosili svjesne odluke u našem pristupu tehnologiji, dizajnu i inovaciji.

Ostatak intervjua je u časopisu Satovi i Nakit koji možete naručiti putem linka ili kupiti na kioscima Tiska.

Novi broj časopisa Satovi i Nakit potražite na kioscima ili na ga naručite na linku