Hublot i Depeche Mode ponovno surađuju!

Legendarna grupa Depeche Mode i Hublot udružili su snage povodom svjetske turenje Memento Mori , u sklopu koje će renonimirani glazbenici 23. srpnja ove godine održati svoj peti nastup u Hrvatskoj.  Službeni dobrotvorni partner turneje je urarska kuća Hublot koja je prvi put ostvarila suradnju s Depeche Modeom 2010. godine.

Svjetska turneja Memento Mori počela je u Sacramentu, u Kaliforniji 23. ožujka, a završava na jesen. Kao dobrotvorni partner turneje, Hublot će podržati bend u  prikupljanju sredstava i podizanju svijest o The Conservation Collective, globalnoj dobrotvornoj organizaciji za zaštitu okoliša. Hublot i Depeche Mode prvi put su se spojili prije trinaest godina, pronašavši zajednički jezik u filozofiji: “budi prvi, budi drugačiji i budi jedinstven.” Upravo su ta načela oblikovala britanski bend koji je osnovan u Londonu 1980.  Na isti način Hublot pristupa dizajnu i tehničkim specifikacijama svojih satova.

Nakon prvog partnerstva, Hublot i Depeche Mode surađivali su još nekoliko puta kako bi podržali iste projekte do kojih im je stalo. Danas imaju za cilj prikupiti sredstava za  Conservation Collective – brzorastuću globalnu mrežu od 20 lokalnih zaklada koje financiraju učinkovite lokalne inicijative za zaštitu okoliša, obnovu prirode i zaštitu od klimatskih promjena.

Depeche Mode i Hublot s ponosom podržavaju strategiju The Conservation Collective – “lokalno vođena, globalno utjecajna”. U suradnji s Green Nation timom Live Nationa, Depeche Mode i Hublot će podržati  i programe na turneji, te će na mjestima održavanja biti fokusirani na ograničavanje uporabe plastike za jednokratnu upotrebu, poboljšano recikliranje, smanjenje otpada od hrane i drugog otpada.

 

Najnoviji broj Satova i nakita potražite na kioscima ili naručite na linku uz besplatnu dostavu