INTERVJU | Ricardo Guadalupe: Ponosni smo što smo dio nogometne obitelji

Ekskluzivno za Satove i nakit Ricardo Guadalupe, CEO Hublota, govori o svojim omiljenim nogometnim reprezentacijama i naravno Hublotu

Razgovarala Mila Bulimbašić-Botteri

Ricardo Guadalupe preuzeo je dužnost izvršnog direktora Hublota 1. siječnja 2012., kada je njegov prethodnik Jean-Claude Biver postao predsjednikom uprave. Rođen je 1965. u Neuchâtelu u španjolskoj obitelji. Po završetku studija odmah se pridružio urarskoj industriji, radeći prvih sedam godina svoje profesionalne karijere za Bulgari. Ricardo Guadalupe upoznao je Jean-Claudea Bivera 1994. godine, postavši međunarodni direktor prodaje i marketinga Blancpaina 1997. godine. Njegova avantura s Hublotom započela je 2004. godine. Uz Jean-Claudea Bivera, Ricardo Guadalupe oživio je brand, lansiranjem kultnog modela Big Bang. Razgovor smo logično započeli pitanjem vezanim za nedavno održano Svjetsko prvenstvo u nogometu.

Hublot je bio službeni mjeritelj vremena upravo završenog Svjetskog nogometnog prvenstva. Pretpostavljam da takav globalni događaj ima golemi utjecaj na brend.

Za nas, kao službenog mjeritelja vremena FIFA-ina svjetskog nogometnog prvenstva, ovo je doba godine bilo vrlo važno. Mjerili smo svaki važan dio utakmice i živjeli svaki uzbudljivi trenutak s obožavateljima diljem svijeta. Kao službeni mjeritelj vremena Hublot je imao veliku vidljivost i bio je dio same igre: osobito sa četvrtom sudačkom pločom i Big Bangom e koji su nosili svi suci u svakoj utakmici. Hublot je bio tehnološki partner FIFA-e i vrlo smo ponosni što smo bili tu za nogomet. FIFA-ino Svjetsko prvenstvo u Kataru bilo je važno za Hublot i stoga što su regije Bliskog istoka među tri naše najbolje regije.

Big Bang e FIFA World Cup Qatar 2022™ je sjajan sat – kakve ste reakcije dobili od obožavatelja?

Ovaj Big Bang e je prošao najbolje do sada i postao vrlo popularnim, ikonskim satom u pravom duhu Hublota. Vrlo smo ponosni što smo dio nogometne obitelji, a Big Bang e puno je više od povezanog sata. Nogomet se voli u cijelom svijetu, a ovaj sat nas još više približava najuzbudljivijim trenucima utakmice. Nakon godina suradnje s FIFA-om, ovo je jedna od najiznimnijih prekretnica za Hublot i nogomet – to je sjajan osjećaj.

Za koju momčad ste navijali?

Podrijetlom sam Španjolac, a i Švicarac sam – pa sam navijao za Španjolsku i Švicarsku!

Vratimo se u svijet satova – deset ste godina na vrhu Hublota: kakva je 2022. godina bila za Hublot?

Bila je ovo vrlo važna godina za Hublot: proširili smo svoje poslovanje i otvorili novi butik u Aziji, na Bliskom istoku. Unatoč kompliciranoj godini, brend je bio vrlo otporan i vrlo smo zadovoljni našim rezultatima. Imali smo nekoliko sjajnih novih lansiranja – na primjer Square Bang Unico – i uzbudljiva nova partnerstva. Naš doseg na tržištu je porastao i uspjeli smo se povezati s lojalnim partnerima na lokalnoj razini. Sve obećavajući znakovi koji signaliziraju uzbudljivu 2023.!

Gdje vidite brend i sebe 2032. godine?

Za deset godina Hublot vidim kao referencu u švicarskoj urarskoj industriji među pet najboljih brendova.

Planirate li širiti svoje proizvodne kapacitete, posebno tu mislim na proizvodnju mehanizama?

S ponosom mogu reći da je Hublot prava manufaktura. Naši timovi za proizvodnju mehanizama, istraživanje i razvoj su porasli i to je razlog zašto ćemo se sljedećih godina dodatno širiti. Zapravo, našu manufakturu u Nyonu proširit će se novom zgradom od 15.000 m2. Hublot će nastaviti razvijati proizvodnju, nove mehanizme i nove materijale. Nova zgrada će također imati muzej, auditorij, teretanu i restoran.

Filozofija brenda je biti jedinstven. Pretpostavljam da je teško ustrajavati na jedinstvenosti?

Hublot je jedinstven jer imamo inovativne dizajne. Kako možemo biti stalno prvi stvarati nešto jedinstveno i drugačije? Naravno, tako što se inspiriramo poviješću našeg branda: umjetnošću fuzije, i pronalazimo načine za spajanje iznimnih švicarskih urarskih tehnika s inovativnim materijalima, bojama, dizajnom, partnerstvima. Rekao bih stoga: ne, nije teško, to je naša druga priroda.

Keramika, karbonska vlakna, safir – Hublot je uvijek bio na čelu kada je riječ o korištenju novih materijala koje je učinio popularnima. Što je sljedeća kada se radi o materijalima?

Očekuje nas mnogo novosti u keramici i safiru. Igrat ćemo se s bojama i otpornošću materijala. Definitivno ćemo također vidjeti razvoj ugljika. Mogućnosti su beskrajne i Hublot je tu da odgovori na te izazove.

Imate ambasadore kao što su Kylian Mbappé, Novak Đoković, Jose Mourinho i Pele – što oni donose brendu?

Kad god se odlučimo za novog ambasadora, pitamo se: koji su njegovi uspjesi i ambicije? Može li donijeti nešto novo u Hublot, koje priče može podijeliti? Ono što naši ambasadori donose brendu su snažne poruke, strast, ambicija. I naravno, oni postaju dio našeg svijeta, Hublot svijeta koji ima utjecaj na naše klijente. Naši klijenti ulaze u svijet naših ambasadora, otkrivaju priče i nevjerojatna iskustva koja im je omogućilo iznimno urarstvo. Konačno, to ima izravan utjecaj na našu prodaju i uspjeh naših satova.

Od rođenja branda 1980. godine do danas, jesu li se obožavatelji Hublota promijenili i kako biste ih sada opisali?

Moramo vidjeti koliko je Hublot narastao u tom razdoblju da bismo razumjeli način na koji su se klijenti promijenili. Godine 2004. Hublot je bio puno manja tvrtka, tada nas je bilo oko 25 zaposlenih. Do danas smo puno narasli i dosegnuli nove zemlje, ljude, kulture. Jedan od naših najprodavanijih satova ostaje i dalje Big Bang Original – kultni sat Hublota. Međutim, danas više nego ikada žene kupuju satove za sebe i biraju veće brojčanike (40 i 42), ali i muškarci također kupuju ove iste veličine. Satovi tako postaju stvar osobnog ukusa nevezano za „muške“ ili „ženske“ satove. Potrošači danas traže satove u bojama ili satove otporne na ogrebotine ili satove izrađene u suradnji s njihovim omiljenim ličnostima.

Cijeli razgovor pročitajte u novom broju Satova i nakita!

Najnoviji broj Satova i nakita potražite na kioscima ili naručite na linku uz besplatnu dostavu