O utjecaju pandemije na satnu industriju, e-prodaji, Zenithovim ikonama i novim kampanjama, ekskluzivno za Satove i nakit, CEO Zenitha Julien Tornare
Razgovarala Mila Bulimbašić
Julien Tornare, CEO Zenitha, rođen je 1972. godine u Ženevi i jedan je od najmlađih CEO-a u industriji luksuznih satova. Naravno, na čelu Zenitha nije se našao slučajno, tamo je stigao nakon što je započeo karijeru u Raymond Weilu i potom proveo čak sedamnaest godina u Vacheron Constantinu.
U Zenith je stigao prije tri godine, točnije 2017., i otada radi na svojevrsnom pomlađivanju brenda čija povijest seže u devetnaesto stoljeće. Kako je na uzlet Zenitha koji je započeo njegovim dolaskom na čelo na ovoga brenda, utjecala svjetska pandemijska kriza, bilo je naše prvo i očekivano pitanje simpatičnom Julienu.
Utjecaj svjetske pandemijske krize na poslovanje i prodaju Zenitha bio je jednak kao i na čitavu satnu industriju – značajan. Ipak, počeli smo se oporavljati, nakon nekoliko vrlo teških mjeseci.
Mnogi su se satni brendovi već i prije krize okrenuli online prodaji. Od početka krize ta se prodaja u cijelom svijetu značajno povećala. Kako je s vašom prodajom online, jeste li uveli neke promjene na tom planu?
Lansirali smo e-prodaju u svibnju 2020. godine u šest europskih zemalja i u SAD. U još nekoliko zemalja planiramo uskoro lansirati e-prodaju. Naši timovi uistinu danonoćno rade kako bismo ubrzali ovaj proces koji je, baš kao što ste rekli, bio i dosad očekivan, a sad je postao više nego neophodan. Iako je e-prodaja svojevrsna novost za Zenith, ipak mogu reći da neprekidno rastemo i postižemo izvrsne rezultate na tom planu.
Možete li predvidjeti potpuni oporavak satne industrije, odnosno kada očekujete dostizanje rezultata koje ste postizali prije pandemije?
Vrlo mi je teško nešto tako prognozirati, stoga bih rekao kako će do oporavka vjerojatno trebati još neko vrijeme. Moramo ostati fleksibilni i dinamični. U Zenithu težimo postići duh „start-upa“, što nam omogućuje da se brzo prilagođavamo svim mogućim promjenama koje se događaju. Jednostavno moramo biti spremi i reagirati na sve.
Na čelu Zenitha ste već tri godine, što biste istaknuli kao najveći izazov u vođenju ovako značajnog brenda?
Zenith je brend s vrlo bogatom poviješću i naslijeđem. To je prelijepi brend i ja o njemu učim iz dana u dan. Kad sam tek stigao na čelo Zenitha, shvatio sam da je prva stvar koju moram učiniti – donijeti novi duh i dinamiku. To se onda može preliti u sva područja poslovanja i razvoja. Na primjer, način na koji komuniciramo nove proizvode mora odražavati našu bogatu prošlost, ali s naglaskom na suvremenost. Vrlo je važno ispričati priču i poštovati povijest, ali se ne ponavljati i biti inovativan.
Pročitajte članak: Legendarni El Primero svrstao Zenith među urarske velikane
Ulomak iz teksta objavljenog u 32. broju časopisa Satovi i Nakit.
Novi broj časopisa Satovi i nakit potražite na svim kioscima ili ga naručite na linku Časopis.