Da se satovi i automobili savršeno slažu davno je dokazao kultni američki glumac i ikona stila Steve McQueen, koji je u filmu Le Mans, u kojem glumi vozača u automobilskoj utrci 24 sata Le Mansa, proslavio TAG Heuerov neobični četvrtasti kronograf Monaco.
Privatno je McQueen vozio automobilske utrke noseći na zglobu Rolexove satove Explorer II i Submariner, koje je također odveo u legendu. Osim ovih modela, kroz godine kao vodeći „automobilistički“ satovi nametnuli su se Rolexova popularna Daytona i Omegin bezvremenski Speedmaster, a mi smo za ovaj broj odabrali devet novih sportskih interpretacija koje bi se u budućnosti mogle svrstati uz bok spomenutim automobilističkim legendama.
IWC Schaffhausen osnovao je trkaći automobilistički tim IWC Racing Team, čime je postao prvi satni brend na svijetu koji se na utrkama klasičnih automobila natječe s vlastitom automobilom i vozačima. Povodom osnivanja svog klasičnog automobilističkog tima, koje je svečano objavljeno na 76. Susretu članova u Goodwoodu u ožujku 2018. godine, IWC je predstavio novi sportski model Ingenieur Chronograph Sport Edition “76th Members’ Meeting at Goodwood” (ref. IW381201).
Ovaj model ima 44,3-milimetarsko kućište od titanija vodootporno do 120 metara, brojčanik tzv. panda stila s crnim podbrojčanicima na bijeloj podlozi, manufakturni automatski kalibar 69380 s 33 rubina, 46-satnom rezervom snage, frekvencijom od 28.800 vibracija na sat i funkcijama sati, minuta, malih sekundi, datuma, dana u tjednu i kronografa, te remen od crne teleće kože.
Model je dostupan u ograničenoj seriji od 176 primjeraka. Prvu utrku, Arosa ClassicCar, održanu u rujnu, za IWC Racing Team odvozio je bivši vozač Formule 1 Karl Weldinger, osvojivši solidno sedmo mjesto. Službeni automobil IWC-ovog tima je legendarni Mercedes-Benz 300 SL “Gullwing”.
Više u časopisu Satovi i nakit broj 29, zima 2018.