Promjene u upravljačkoj strukturi TAG Heuera, Zenita i LVMH grupe

Frédéric Arnault, sin Bernarda Arnaulta koji je vlasnik trenutno najveće luksuzne grupacije na svijetu (LVMH), postao je izvršni direktor segmenta za satove unutar LVMH grupe. Frédéric Arnault je do sada bio direktor TAG Heuera od 2020. godine. Uspješno je modernizirao TAG Heuer ali bez gubitka identiteta brenda. Primjerice odabirom Ryana Goslinga za ambasadora brenda, potez kojim je privukao mlađu publiku a nije degradirao imidž brenda. Upražnjeno mjesto u TAG-u će upotpuniti Julien Tornare koji je do sada bio direktor Zenita. Tornare je bio direktor Zenita od 2017. te je zadržao fokus na tradiciji brenda i pridodao fuziju modernog i tradicionalnog u razvoju satova. Pošto je Frédéric Arnault radio slične stvari u TAG-u, ova odluka se čini logičnom. Ova rošada ostavlja rupu na mjestu direktora Zenita a nju će popuniti dosadašnji direktor prodaje u Paneraiu Benoit de Clerck. S zanimanjem ćemo pratiti daljnji razvoj TAG-a, Zenita, i LVMH odjela za satove ( u koji još spada i Hublot). Sva tri brenda će sada odgovarati Frédéric Arnaultu od kojega svi očekuju velike stvari.