Eksluzivno za Satove i nakit sa CEO-om Roger Dubuisa, Nicolom Andreattom razgovarala je urednica Mila Bulimbašić
Nicola Andreatta, sadašnji CEO beskrajno zanimljivog i uzbudljivog branda Roger Dubuis, rođen je u Italiji 1973. godine, a prisutan je u urarstvu od malih nogu preko svog oca, koji je bio na čelu Timeo SA, poznate urarske tvrtke. Nicola Andreatta je također cijelu svoju profesionalnu karijeru proveo u urastvu. Godine 1997. diplomirao je na Katoličkom sveučilištu u Milanu na studiju poslovne administracije i ekonomije, a karijeru je započeo u Aziji, gdje je radio za brojne brendove visokog urarstva u odjelima dizajna i prodaje. Godine 2003. preuzeo je upravljanje Timeom SA i stvorio vlastiti brend satova, N.O.A. u kojem je bio predsjednik i izvršni direktor do 2013., kada je imenovan potpredsjednikom i generalnim direktorom Tiffany & Co. Swiss Watches SAGL. Pod Andreattinim vodstvom, Tiffany & Co. je razvio i plasirao nekoliko novih kolekcija satova, uključujući kultni model Tiffany CT60. Od 1. prosinca 2018. godine Nicola Andreatta preuzima upravljanje Rogerom Dubuisom kao izvršni direktor.
Ekskluzivni razgovor za Satove i nakit započeli smo pitanjem kakvo je njegovo mišljenje o brandu nakon što je gotovo četiri godine na čelu Roger Dubuisa?
Jednostavno, Roger Dubuis je najuzbudljiviji način na koji možete doživjeti visoko urarstvo! Naravno, to je i razlog zbog kojeg sam ja tu. Roger Dubuis nije samo brand, to je način života, način razmišljanja. Mi idemo u budućnost istodobno grabeći inspiraciju iz tradicionalne umjetnosti izrade satova, šireći našu ponudu s daljnjom kreativnošću, inovativnošću i dodirom ekstravagancije.
Započeli smo razgovor u vrlo optimističnom tonu, pa da se vratimo malo unatrag – zanima me kako je nedavna kriza utjecala na Vas osobno i na brand?
Za brand je kriza bila odličan način da iznova promislimo naš poslovni model i pronađemo nove načine kako bismo se izborili sa izazovima koji će doći nakon krize. To što se nismo mogli susretati s našim klijentima, našim Plemenom, prisililo nas je da ubrzano napredujemo digitalno, bez obzira na to što je Roger Dubuis započeo digitalni razvoj i prije pandemije, tako da smo u našoj Manufakturi bili spremni u potpunosti. Digitalni pristup nudi nama i našim klijentima posve drugačije mogućnosti, od toga da smo povezani u čitavom svijetu, do kupnje naših satova bez fizičkog dodira. U posljednjih nekoliko mjeseci usavršili smo naše digitalno putovanje, uvodeći nove alate i osiguravajući dodatnu konzistenciju u okviru našeg ekosustava. Predstavili smo nove inicijative u cilju da postanemo još bliži s našim klijentima, poput razgovora uživo s našim Urbanim plemenom.
Tko su kupci vaših satova?
Mi ih volimo zvati članovima našeg Plemena, to su ljudi koji dijele iste vrijednosti poput nas; koji žele živjeti više od života i neprestano ići dalje. Ljudi koji poput nas imaju potrebu iskoristiti najviše od života i živjeti najbolje što mogu. Oni traže najfinije stvari u životu i najbolja moguća iskustva. To sve skupa ih dovodi u savršenu vezu s našim brandom. Budući da je naš brand, brand visokog urarstva, podrazumijeva se da kod nas traže alternativu klasičnom visokom urarstvu, traže izražajne i suvremene satove, naravno maksimalno ekskluzivne.
Da budemo još konkretniji, što izdvaja satove Roger Dubuis od ostalih brandova u području visokog urarstva?
Konkretno – mi u Roger Dubuisu zauzimamo se za jedinstveni pristup urarstvu i nikada ne slijedimo trendove – mi ih stvaramo! Neprestano propitujemo pravila igre u cilju obnavljanja i revolucioniranja umjetnosti urarstva, podižući ljestvice i to u području estetike i vještine. Zahvaljujući našoj integriranoj manufakturi i nevjerojatnim sposobnostima naših ljudi, možemo konstantno unapređivati našu ponudu. Stoga su naši satovi savršen izraz našeg življenja, budući da u svaku kreaciju donosimo izražajni i suvremeni dodir. To naravno ne može proći neprimijećeno pa vjerujemo da je upravo to ono što naši klijenti cijene kod naših satova.
Što možemo očekivati do kraja ove godine od Roger Dubuisa, hoće li biti nekih novih modela?
Kao i obično od Roger Dubuisa možete očekivati obilje uzbudljivih noviteta koji će doći tijekom godine, više suradnje s umjetnicima iz našeg plemena Urbane kulture, više partnerstava na području našeg motosporta i više inovacija…
Cijeli članak pročitajte u novom broju Satova i nakita!
Najnovniji broj Satova i nakita potražite na kioscima ili naručite na linku uz besplatnu dostavu.