Marketing je u današnjem informacijama, proizvodima i uslugama zatrpanom svijetu sve, a toga su svjesni i proizvođači satova. Kako bi se približili potencijalnim kupcima i upoznali javnost sa svojim proizvodima i vrijednostima, satni brendovi sklapaju partnerstva s poznatim licima, ali i brendovima i događanjima iz najpopularnijih domena – zabave, sporta, umjetnosti i mode. Pri odabiru ambasadora i suradnika satni brendovi se vode mišlju da njihovi odabranici moraju imati zvučno ime i dobru reputaciju i da su svojim afinitetima i stilom bliski satovima i povijesnom naslijeđu koje promoviraju.
Vjerojatno najpoznatije lice nekog satnog brenda je jedan od najboljih tenisača svih vremena Roger Federer, koji je već godinama vjeran ambasador Rolexa. Fotografije i video snimke Federera kako s Rolexom na zglobu podiže još jedan u nizu pehara obišle su svijet i nesumnjivo potakle nekog neodlučnog kupca da uloži u Rolexov sat, ali i zaintrigirale široku publiku za sam brend. Federerovi sportski uspjesi, imidž pravog gospodina, elegancija i bezvremenski stil zasigurno pridonose popularnosti proizvoda koje on promovira.
U filmske vode 2018. godine uronio je luksuzni satni brend Breitling te je započeo globalnu marketinšku kampanju zasnovanu na četiri „ekipe“ (eng. squad), od kojih je svakako najzanimljivija filmska ekipa (eng. Cinema Squad), koju sačinjavaju popularni holivudski glumci Brad Pitt, Charlize Theron i Adam Driver, koji se razlikuju po svom karakteru, stilu i utjecaju, što garantira da će Breitlingu privući šaroliku publiku.
Holivudski glumci su glavni ambasadori još jednog uspješnog švicarskog satnog brenda – Omege, pa tako Omegine satove promoviraju George Clooney, koji prvenstveno nosi Speedmastere, filmski agent 007 Daniel Craig, koji kao i lik kojeg utjelovljava na filmskom platnu nosi modele Seamaster, ikona stila Nicole Kidman, kojoj savršeno pristaju Omegini elegantni ženski modeli, ali i vintage primjerci koje rado nosi, i Eddie Redmayne, uz čiji uglađeni engleski stil odijevanja odlično idu Omegini satovi iz klasične kolekcije Globemaster.
Više u novom broju Satova i nakita br.30.
Iz časopisa Satovi & nakit, ljeto 2019.